miercuri, ianuarie 10, 2007

Imi place sa ma trezesc devreme. Stiu.. dar totusi imi place. Mai mult, imi place sa ma trezesc devreme atunci cad sunt singura in camera. Intr-o camera de camin, lipsa de intimitate devine o problema serioasa la un moment dat. In consecinta, astazi m-am trezit in momentul in care colega a inchis usa. Sunt o persoana deschisa si sociabila, uneori rad mult si chiar spun bancuri(daca imi amintesc si altul in afara de "oita roz"). Dar, sunt cateva lucruri pe care prefer sa le fac singura. Nu suport sa dorm cu cineva langa mine(simt ca ma sufoc), si unde vroiam sa ajung de fapt: nu suport sa am companie la micul dejun, just like that. In consecinta.. aceasta dimineata a inceput perfect, mi-am baut cana de cacao cu lapte singura, singura, singura!(nu inteleg de ce "cacao cu lapte" si nu "lapte cu cacao", este mai mult lapte decat cacao in "cacao cu lapte"). Atunci cand te trezesti bine esti dispus sa faci o gramada de chestii, chiar si sa dai cu aspiratorul(cu aceasta ocazie.. imi cer scuze vecinilor de modul, care poate vroiau sa doarma mai mult). Pentru ca intre timp am aflat ca nu facem PAO, am hotarat sa nu mai aman atat si a imi pictez peretele de langa pat.. Nu ma pasioneaza neaparat pensula, dar ma deranjeaza varul sters pana la ciment(anul trecut in patul meu au stat doua persoane). Asa ca.. pe peretele meu au rasarit floricele in diverse culori. Astazi a fost o zi neobisnuit de calda pentru luna Ianuarie. Desi ma simt putin vinovata pentru ca imi place Iarna si mai ales zapada, n-am putut sa ma abtin de la o ora de citit in Cismigiu. Si pentru ca citeam "Amusing ourselves to death", si rar mi se intampla sa stau intre doua situatii:

-pe banca din dreapta, un tanar vorbea la telefon destul de tare:
"Mãdã, asculta bine la mine Mãdã.. Ti-ai batut joc de mine Mãdã. Dar cu mine nu iti merge asa usor. Sa te feresti de mine Mãdã, daca te prind dau cu masina peste tine si iti rup picioarele. Fie ca intru in puscarie.. Mãdã!!!"

-pe banca din stanga, doi tineri vorbeau:
"El: -Trebuie sa fii frumoasa..
Ea: -Dar astazi m-am facut frumoasa..
El: -Nu doar o data, tu trebuie sa fii frumoasa in fiecare zi, daca te sun la doua noaptea si iti spun sa ne intalnim.. tu trebuie sa fii frumoasa"

Imi place sa ma trezesc devreme si sa observ..

7 Comments:

At 11:12 p.m., Anonymous Anonim said...

mi-a placut..am citit chiar pana la sfarsit, desi de multe ori nu am rabdare. Felicitari!

 
At 9:47 a.m., Blogger matuila said...

Multumesc.. oricine ai fi..:)

 
At 12:38 a.m., Anonymous Anonim said...

mie nu-mi place sa ma trezesc dimineata...gandesc ca atunci este somnul cel mai dulce..totusi asa cum tie iti place sa te trezesti dimineata mie imi place sa dorm. insa, mereu cand tu te trezesti inainte e clar ca se trezeste "toata" camera (eu si roxana), pentru ca pur si simplu nici macar nu incerci sa nu mai faci foarte multa galagie( tu ai spus ca te-ai trezit cand am inchis usa, in schimb noi ne trezim o data cu tine-fara sa vrem). ai scris ca nu-ti place sa ai companie la micul dejun,in ce sens? faptul ca noi suntem in cam...? tu poate ai avut camera ta cand ai fost acasa si nu esti obisnuita sa locuiesti cu altcineva, dar oadata tot trebuie sa te adaptezi. ca...pana la urma tu ai ales sa stai intr-o cam de camin si stiai f bine ca nu mai aveai sa stai singura. in legatura cu intimitatea nu cred ca este o problema atat de serioasa pe cat ai "spus". nu cred ca suntem niste colege de camera bagacioase , care sa-ti umble prin lucruri sau altceva. atunci problema asta am avea-o toate 3. in concluzie nu sunt suparata pe tine sau altceva, tind sa cred ca ne intelegem bine :) felicitari pentru blog!!! P.S: ne "mai" vedem...

 
At 1:36 a.m., Blogger matuila said...

Colegutu' meu.. imi cer scuze daca te-a deranjat ce am scris., nu a fost rau intentionat. Ai inteles gresit! Nu m-ai trezit cand ai inchis usa.. ma trezisem deja pentru ca imi pusesem ceasul sa sune. Cand ai inchis tu usa, am coborat din pat(imi cer scuze daca va trezesc si pe voi, este involuntar). Nu imi place sa am companie la micul dejun de cand eram mica, nu are legatura cu faptul ca sunteti voi sau altcineva, pur si simplu(si asta se intampla DOAR la micul dejun)! Iar in ceea ce priveste intimitatea: ma refeream la acele momente in care simti nevoia sa fii singur, sa plangi, sa razi.. dar sa nu te mai vada nimeni. Nu intentionam sa va acuz in nici un fel. Imi place foarte mult in camera.. din punct de vedere al companiei. Imi place mult de tot de tine.. esti scumpa rau atunci cand te strambi asa frumos la maimutoii tai :)! (si de Roxana, desi parca e suparata pe mine mai tot timpul.. si nu prea vorbeste.. dar totusi, atunci cand vorbeste. recuperam). Imi pare rau daca te-am jignit intr-un fel sau altul, nu a fost intentionat! Eu cred ca ne intelegem foarte bine si sper sa fie din ce in ce mai bine.. sa devenim prietene foarte bune!
P.S.: Sper ca nu ai uitat ca trebuie sa mergem la Sephora!

 
At 12:01 p.m., Anonymous Anonim said...

"colegutu'"? hm... :))
nici tu nu ai inteles pre bine ce am vrut sa zic: nu m-am suparat deloc si nici nu m-ai jignit (nici pe Rox). in legatura cu intimitatea imi pare rau ca nu poti sta mai mult timp singurica, dar asta ne e programul. Stii bine ca si eu am momente cand ma bag in plapuma si nu vreau sa vad si sa aud nimic...(nici sa ma vada nimeni) , doar imi stii obsesia. oricum daca vreodata ai probleme si simti nevoia sa te "spovedesti" o poti face cu multa increderea apeland la mine. P.S:imi face placere sa stam pana tarziu si sa ne povestim..cum am facut si pana acum si ma bucur ca ai incredere in mine. P.P.S: la Sephora mergem saptamana viitoare dc vrei si dc poti. ok? P.P.P.S: eugenia, coleguta ta de camera :P

 
At 6:15 p.m., Anonymous Anonim said...

credeam k se isca de bataie ... :( dar in final toata lumea traieste pana la adanci batraneti. BLEAH e regizata chestia asta, se vede.

 
At 9:19 p.m., Anonymous Anonim said...

"Astazi vreau sa ma creez"...si n am nevoie de televizor.ce ar fi k in lok de tv sa pun un radio,sau o umbrela...

 

Trimiteți un comentariu

<< Home