duminică, decembrie 17, 2006

Ieri am vizitat Antipa, pentru a doua oara. Prima data a fost in clasa a6a, din pacate nu s-au schimbat prea multe de atunci. In afara de o simulare, relativ reusita, a unei eruptii vulcanice si cateva incercari subtile de modernizare, aceleasi exponate inghesuite isi asteapta vizitatorii. Antipa reprezinta un mod cel putin interesant, de a pierde o dupa amiaza de duminica, la pret redus. Insa daca nu iti permiti sa platesti 10 lei unui ghid, nu ramai cu foarte multe informatii.. ci mai de graba cu imagini frumoase. Nu este foarte bine organizat, din moment ce subsolul(pe care esti obligat sa il vizitezi mai intai) gazduieste fauna Romaniei, iar la etajul I ajungi prin precambrian. Sunt totusi cateva exponate pentru care se merita sa ratacesti pe holurile nesfarsite. Vizibil inca de pe scarile de la intrare si aproape ireal de mare, se odihneste un fost Narval. Deja celebrul Mamut inca isi poarta oasele batrane pe portativ, alaturi de un elefant indian proportionat aproape la fel. Cateva pietre interesante te intampina inainte de camera nevertebratelor. Pentru ca am ajuns acolo la patru si jumatate(ultimul vizitator intra la cinci), ne-am grabit si am ratat Spirulina nu-mai-stiu-cum, aceea care provoaca Sida sau Hiv.. ma rog. Sunt cateva sute de pasari si animale mai mult sau mai putin cunoscute si chiar merita vazute. Am aflat, spre dezamagirea mea, ca bursucul nu este un animalut micut si dragut, din contra este mare si are evil-face. Sunt si oameni, sumar imbracati, adunati din toate colturile lumii. Am aflat ca egiptenii aveau o tehnica anume, prin care faceau capul unui dusman sa ajunga de marimea unui pumn. Si ca exista un soi de pasari.. cam de trei ori mai inalte decat un om normal. Acum, sincera sa fiu, multe din acele exponate ma faceau sa imi pun intrebari cu privire la veridicitatea existentei lor. Dar din moment ce se afla in muzeu, banuiesc ca sunt reale. Una peste alta, a fost frumos si am promis ca vom reveni pentru o vizita mai detaliata, si poate si pentru expozitia de reptile vii. Inca e Decembrie, inca mai este o saptamana pana la Craciun..

5 Comments:

At 8:39 p.m., Anonymous Anonim said...

am fost la 9 ani in Antipa. Dupa, m-a intrebat matusa mea daca mi-a placut si i-am raspuns: "Ce era de vazut? Niste maimute impaiate?" Nu m-a mai dus nicaieri de atunci...

 
At 12:15 a.m., Blogger matuila said...

Gica Contra..:P, hmm..oricum nu cred ca s-au schimbat prea multe de atunci..

 
At 3:00 a.m., Anonymous Anonim said...

Dragutelor, una e sa vizitezi muzeul la 10 ani si sa iti dai coate cu colegu de banca si alta e sa te duci cand esti o idee mai copt. :P
Na ca am zis-o.

 
At 3:19 a.m., Anonymous Anonim said...

Nu ptr k e o remarca profunda :D

 
At 3:20 a.m., Blogger matuila said...

Si daca esti o idee mai copt si faci comentarii de genul "slabuuuttzzz"..nu e tot un fel de.. "ia uite mami, si nenea are cocosel"..?

 

Trimiteți un comentariu

<< Home