luni, noiembrie 13, 2006

Nu stiu de ce la fiecare pas ma impiedic de tine..

De dimineata cand am iesit la magazin, in pijamale si cu ochii umflati, am avut impresia ca te-am zarit printre rafturile cu lactate.. Doar tu cumperi lapte dimineata, si poate ca pielea ta miroase a lapte.
As fi venit cu placere in Germania cu tine, doi nebuni gonind la o suta de cai.. dar azi-noapte te-am visat aiurea si nici macar melodia ta nu ma mai impresioneaza. Parca te vad acum zambind cu subinteles... nu te flata prea tare, mai sunt si eu visata din cand in cand.
Dar ce credeai? ca daca rosu este culoarea ta, te voi privi mai atent?
Afla domnule numaderanja ca eu iubesc in galben.
Imi era teama de momentul in care vom ramane singuri si de tacerea dintre noi.. dar ai stricat tu totul cu discutia despre camioane.
Promit ca data viitoare am sa cred ca pielea ta este parfum de firma si am sa ma las antrenata in polemici interminabile despre cat de important este sportul de seara.. dar fii serios, nimeni n-o sa creada ca nu-ti place iarna, tocmai tie care esti mai rece decat apa rece de dimineata.
Te-am avertizat ca ar fi bine sa te indragostestisi te-ai uitat la mine cu un zambet tamp, de parca ti-as fi cerut supa instant.
Nu-mi voi mai imagina cum mirosi atunci cand esti prea concentrat si nici ce gust ai atunci cand iti bei sucul de portocale.. dar lasa-ma, te rog, sa mai privesc din cand in cand poza in care ti-am surprins doar ochiul drept.

3 Comments:

At 3:04 a.m., Anonymous Anonim said...

Foarte frumos scris, e ceva diferit si imi place... pot sa te intreb dc scrierile tale au in realitate pe civeva corespondent?

Scrie in continuare!

 
At 4:29 p.m., Anonymous Anonim said...

Au un corespondent.si nu e andreea esca:D

 
At 8:39 a.m., Blogger Pavelescu said...

dar cine, daca nu Andreea Esca ? :)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home